Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, May 17, 2011

[I.n.t.r.o.d.u.c.t.i.o.n ]

salam perkenalan dari eyna....

Nama penuh aku Azlina, nama separuh aku eyna,na,asz dan DEQNA...erm byk gak versi panggilan nama aku ni erk...aku adalah anak perempuan bongsu pada pasangan 'DOUBLE S' Soid+Saadiah..hehehehe....aku ada dua org abang n kira aku ni satu2 nya anak perempuan pada pasangan ni la...aku dilahirkan di negeri pahang, di sebuah Felda di dalam daerah Jerantut.

Dipendekkan story aku ni da berkahwin sebenarnya n mempunyai seorang anak dara yang sweet..hehehhe...puji ank sendiri nmpk...oret la 2...klu bkn mama dia yg puji sape lg kan??ehekehek....en husband aku plak org pahang juga,kt kuantan....tapi sekarang kami bermastautin di Paka, Terengganu....en husband aku keje kat sini...tapi x pe la aku pn ade pengalaman duk ganu ni...sebelum ni aku Diploma 3 tahun kat Dungun, Terengganu....

Ekceli aku suka kat cini...ade pantai, x de la bandar sangat dan yang pasti bukan mundur....kira ok la...still boleh lagi berumah di atas tanah n cuma udara la x berkualiti sgt...ye la aku duk dekat sangat ngn kawasan perindustrian dlm erti kata lain dekat ngn kilang2....tapi x pe la...sabo je la dulu....

bab2 berbelog ni sebenarnya dah lama nak wat...cuma x de masa je....bukannye bz ngn kerja...alah aku kerja P.A pada en husband aku je....gaji still dapat cuma x de la setambun cam gaji P.A bd BOSS betul2...ngeeeee...dlm hati niat mmg la nk kje...sape yg x nak pegang duit sendri...bak kate org blajo smpai degree tapi duk umah je? bkn aku x nak kje...tapi bila da start jga ank sendri ni mula la hati x sanggup nak pisah n x caye nak bg org len jaga....

Ok kita cite sket2 pasal en husband aku ni erk....dia ni nak kate ensem 2 x de la sangat kot tapi indah la di mata ku..aicewah...hehhehhe....asalnye berkulit cerah tapi sejak menjadi pemancing tegar ni ton kulit da bertukar menjadi tan pekat....huwahahhahhaha...nak wat cam ne...dah hobi dia dr kecil lagi....walaupun aku kadang2 tu muncung mulut gak klu dia nk pi mncing tp relakan juga la....

masuk bab ank dara aku plak...aku kasi nama dia ALIYAA KHARUNNISA (Ketinggian + sebaik2 wanita) doaku keperibadian dia nanti seindah nama dia....sebab 2 kalau aku time nak marah ke nak suruh ape2 ke aku lebih suka sebut nama penuh dia....panggilan ibu la katakan, apa yang keluar dari mulut ibu ni adalah satu doa...so para ibu2 sekalian jgn la sebut yg x elok-x elok kt ank....masin mulut ibu nieh melalut plak...back to the point...klu time biasa2 tu senang ngn panggilan EISYA je....

~Ni la anak dara sweet shaye~


ok la..ckup la utk entry intro ni....nti kita jmpe lg....[erk ade ke yg bace ni]..x pe la, bia la nak syok sendri pun...;)

~mama+eisya+papa~

0 comments:

Post a Comment

 

Text

Sila-sila la yerk...!!!