Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, May 20, 2011

Bioglo ClearPore



Assalamualaikum....


Ni la dia ClearPore deep Cleansing Mask~~

ahhhaaaa...entry ni bkn nk jual produk tau....cuma nk kongsi pengalaman ngn produk kecantikan neh.....hehhehehe...ekceli, aku ni bukanla peminat tegar pada produk kecantikan...lgpun dah lama giler x jga muka neh.....semenjak dlm pntang lahirkan ank aku yg shuweet 2....bygla dr sept 2009 smpai awl thun bru ni (2011) aku x heran pn kt muka aku....just cuci muka mse mndi je...toner ntah kemana moisturiser lgi la jauh skali.......apatah lgi nak bermasker2.....

bila tgk muka aku ni da lama sngt x kena sentuhan tangan aku.....aku pun wat la azam thun bru 2011 utk aku kmbali mnjaga kecantikan....wahhhh kecantikan adalah hak milik stiap insan gitu...hehhehehe....

hujung bln Mac...aku pun jenjalan la kt mall kt Kuantan~Megamall...utk mencari sentuhan ajaib wat muka aku ni....jenjalan punya jnjalan aku decide la nk guna satu produk ni....x nk la state kt cni produk ape nti org kate aku ni berlagak plk....bincang punye bincang ngn promoter 2 aku decide beli "air ajaib" produk 2 ngn pencuci muka skali....n dpt la free travel pack....cmpur2 yg kecik2 tu aku blh dpt complete set pnjgaan muka harian dia la....2 produk yg aku beli, total RM400...kopak gk la wallet laki aku..hehhehehhe...mjur dia bg ngn senyuman..klu tak mau haru aku...hehheheh.....

Mlm tdi aku jenjalan kt mall lg kt Kerteh~Mesramall, cr safety mate utk bilik eisya sebenarnya...past beli 2 en husband n eisya msuk Al-Ikhsan aku msuk la cosway jap kebetulan depan kdai yg en husband msuk 2....aku tye la promoter 2 produk utk hilangkn pore....erm dia suggest 2 produk, losyen n mask..aku prefer mask...murah je...just Rm28....

seronok tau past pkai bnde ni...mmg tertanggal la klu ade black/whiteheads yg wat muka kita nmpk comot 2......past tanggal 2 kulit licin je.....pkai mlm tdi..
hari ni still lg rse kelembutan kt kulit muka kita...mmg aku sgt suka bnde alah ni....tp benda ni warna hitam sebab diformulasikan dengan arang...klu da wat masker 1 muka korang bygkn la muka cm ne hitamnye.....benda alah ni nk pkai 1 muka boleh, just kt hidung n bwah mulut pn boleh..klu ade mslh kt blkg bdan pn bleh....tp korang nk tau...nk tanggal dia punya la siksa....huwarghhhhh...cm koyak kulit oooo....tp aku puas hati la, atas hidung da x de putih2 lg....;)

Pkai dia pn x slalu...just 1 or 2 kali seminggu je..oret la utk org malas cm aku ni...hehehhehe...ktenye produk membersih kulit hingga ke dalam dan memperbaiki keupayaan kulit untuk menyerap khasiat dan pelembap yg kita pkai past pkai mask ni.....yg ni aku x sure lg..kita tgk la hasilnye cm ne nti...hehehhehe.....

0 comments:

Post a Comment

 

Text

Sila-sila la yerk...!!!